Kon zo gauw niet de juiste plek vinden voor mijn vraag, excuus.
Ik heb een aantal losse vraagjes, maar begin even met eentje.
Door rond te snuffelen op internet bij bedrijfjes, heb ik een goed beeld van de verkoopprijs.
Nu snap ik niet hoe je zoiets nu op papier moet berekenen.
Ik neem aan dat ik de inkoopprijs moet weten, waarna ik een winst berekening kan maken met de verkoopprijs. Dus wat zou het mij opleveren. Ik zal toch inkomsten moeten zien te maken uit het bedrijf.
Punt is alleen dat geen enkele groothandel mij van prijzen wil voorzien omdat ik geen bedrijf ben nog.
Is er een andere manier om de inkoopprijs te berekenen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
paardje
paardje
Kon zo gauw niet de juiste plek vinden voor mijn vraag, excuus.
Ik heb een aantal losse vraagjes, maar begin even met eentje.
Door rond te snuffelen op internet bij bedrijfjes, heb ik een goed beeld van de verkoopprijs.
Nu snap ik niet hoe je zoiets nu op papier moet berekenen.
Ik neem aan dat ik de inkoopprijs moet weten, waarna ik een winst berekening kan maken met de verkoopprijs. Dus wat zou het mij opleveren. Ik zal toch inkomsten moeten zien te maken uit het bedrijf.
Punt is alleen dat geen enkele groothandel mij van prijzen wil voorzien omdat ik geen bedrijf ben nog.
Is er een andere manier om de inkoopprijs te berekenen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3675-hoe-moet-je-de-inkoopsprijs-berekenen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag