• 0

Calamiteitenpartner?

Hoi,

 

Ik heb een heleboel klanten waarvan ik de websites heb gemaakt, maar de hosting verzorg ik ook onder mijn account. Ik ben nu bezig om dit te migreren naar een VDS. Echter ik heb een eenmanszaak. Mocht er onverhoopt iets met mij gebeuren zal ik een zakelijke partner moeten hebben die het zaakje eventueel kan overnemen. Ik moet dus op zoek naar iemand die weet hoe hij domeinen kan verhuizen en eventueel site migreren.

Zit iemand in hetzelfde schuitje? E zijn er mensen met tips?

Werken is een privilege

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zit in een soortgelijk schuitje.

 

In het geval dat mij iets overkomt dan is er een collega van mij (die tevens ook klant is bij mij) die toegang heeft tot mijn servers en weet wie die moet contacteren om de boel technisch draaiend te houden cq af te handelen. Wij hebben bijna dagelijks contact en zijn goed op de hoogte van de algemene lopende zaken.

 

Op dit moment ben ik tevens een aantal zaken aan het automatiseren wat ook inhoud dat er veel informatie online beschikbaar zal zijn zodat er direct inzage is in lopende zaken.

 

Een goede documentatie (crm) van je zaken is wel zo makkelijk als een 'vreemde' partij de zaak zou moeten overnemen.

Link naar reactie
  • 0

Heren ;-) Ik ben zelf van VOF naar eenmanszaak naar BV met personeel gegaan in 3 jaar in de branche waar jullie zitten. We tikken nu de 250 servers aan, dus moet er niet aan denken dat alleen te moeten en vooral.. zonder documentatie.

 

Ik heb zelf een interne wiki opgezet, en ben daar alle vragen die het personeel in had in gaan verwerken.

Het verplicht je een documentatie bij te houden, en vooral met de wiki software is het in een paar klikken gedaan.

 

Een stagair is wellicht iets, verplicht je gelijk om te documenteren.

 

Andere hostingpartijen mogen in ieder geval bellen om "nood" afspraken te maken.

Bizway.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 169 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.