Geplaatst: 8 juni 201213 j Mark van O. 13 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Hallo all, Ik ben op zoek naar een samenwerkingsverband m.b.t. een nieuw te lanceren website. Heb zelf een budget om het platform te laten ontwikkelen, ik zoek iemand die de technische aspecten en het genereren van traffic gaat realiseren. Vraag me af jullie een site weten waar ik een dergelijke samenwerking kan vinden? Andere suggesties zijn ook welkom! Heb al wel wat sites gevonden waar ik dit soort zaken kan uitbesteden, maar ik zoek echt een samenwerking voor de lange termijn. Hoop dat iemand me kan helpen! MvG, Mark
Geplaatst: 8 juni 201213 j SimonV 386 berichten 8 Trofeeën 21 Reputatie Je zou je oproep hier kunnen plaatsen: https://www.higherlevel.nl/extra/vraag-aanbod Uit de reacties kun je dan de webdesigner kiezen die je het meest aanspreekt. Spelfouten kosten geld..., dus bezuinig op spaties!
Geplaatst: 8 juni 201213 j Frans Sijtsma 8.5k berichten 9 Trofeeën 776 Reputatie Voorgaande reactie heb ik niets meer aan toe te voegen, dus topic gaat op slot omdat dat de juiste plek is om deze vraag te plaatsen. Frans Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic
Mark van O.
Hallo all,
Ik ben op zoek naar een samenwerkingsverband m.b.t. een nieuw te lanceren website.
Heb zelf een budget om het platform te laten ontwikkelen, ik zoek iemand die de technische aspecten en het genereren van traffic gaat realiseren.
Vraag me af jullie een site weten waar ik een dergelijke samenwerking kan vinden?
Andere suggesties zijn ook welkom!
Heb al wel wat sites gevonden waar ik dit soort zaken kan uitbesteden, maar ik zoek echt een samenwerking voor de lange termijn.
Hoop dat iemand me kan helpen!
MvG,
Mark