• 0

contract hetzelfde alleen de manier van werken verandert

Beste mensen,

 

ik heb een contract met een opzegtermijn van 3 maanden. :-[

Nu is het zo dat er heel wat in het bedrijf waar ik het contract mee heb afgesloten veranderd s.\

O.A. de manier van werken waardoor ik in de problemen kom met de soort clienten die ik heb.

Het gaat namelijk om een factureringsmaatschappij waarbij de wijze van innen van bedragen bij clienten is veranderd.

Heb ik het recht om mn contract dan per direkt op te zeggen?

Gaarne spoedige reacties

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste mensen,

 

ik heb een contract met een opzegtermijn van 3 maanden. :-[

Nu is het zo dat er heel wat in het bedrijf waar ik het contract mee heb afgesloten veranderd s.\

O.A. de manier van werken waardoor ik in de problemen kom met de soort clienten die ik heb.

Het gaat namelijk om een factureringsmaatschappij waarbij de wijze van innen van bedragen bij clienten is veranderd.

Heb ik het recht om mn contract dan per direkt op te zeggen?

Gaarne spoedige reacties

 

 

Goed, even kijken of ik het begrijp:

 

[*]Je hebt een overeenkomst voor onbepaalde tijd met een facoringmaatschappij, er is wel een opzegtermijn van drie maanden;

[*]Deze maatschappij factureert voor jou de door jou uitgevoerde werkzaamheden en int de facturen;

[*]Tot nu toe was je tevreden over de prestaties van de factoringmaatschappije maar onlangs hebben ze hun werkwijze aangepast;

[*]Deze aanpassing van de werkwijze leidt er toe dat jouw klanten agressiever benaderd worden en dit krijg jij nu terug op je bordje;

[*]Om deze reden wil jij de overeenkomst ontbinden en of op zoek naar een andere factoringmaatschappij of zelf weer de facturering en inning gaan doen.

 

Heb ik het zo een beetje goed begrepen? Anders graag aanvulling / verduidelijking.

 

Hoe dan ook, opzegging is geheel afhankelijk van de algemene voorwaarden van jouw leverancier en de inhoud van de overeenkomst. Kun je ons zeggen wat er in deze stukken staat over opzegging?

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 143 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.