• 0

Wil niet van ophouden weten

Beste mensen

 

Door omstandigheden,of beter gezegd doordat ik mijn ongenoegen geuit heb,ben ik op een zijspoor beland.

Werken in de zorg is overwegend leuk maar kent ook een hele vervelende kant.

Vaak is het overwegend goed betaalde management niet voor rede vatbaar,en legt je dingen op,waar je niet meer achter kunt staan.

Met het minste of gerigste tegen sputteren,word je een halt toegezegd.

Nu dat ik al maanden thuis zit,ben samen met een hele goede vriend bezig om een dagbesteding op te zetten voor mensen met een beperking die tevens CIZ geindiceerd zijn.

Na een goed plan te hebben gemaakt,een schitterende locatie gevonden te hebben,schort het aan de mensen die wij maar niet kunnen krijgen.

Nou ben ik van origine een volhouder,maar zelfs ik kom nu echt klem te zitten.

Een manager die maar aan mij blijft trekken,onredelijke voorstellen doet,en een dagbesteding wat niet van de grond komt.

Kortom zit in een situatie,die penibel word.

Buiten dat ik niet kunnen werken zeer vervelend vind(werken met mensen met een beperking is echt mijn ding)kom ik in de knoop te zitten met mijzelf.

Terug gaan naar mijn oude werk is eigenlijk geen optie, hebben ze mij te zeer voor gedaan,kan alleen mijn stinkende best blijven doen,om ons plan tot een succes te maken.

Maar mensen,kunt u mij en mijn mede oprichter misschien weer een stukje op weg helpen.

Wij zoeken dus mensen met een beperking,waar moeten wij zijn,hoe pakken we het aan,ik hoor graag suggestie's,oplossingen,wat dan ook,als de trein maar weer in beweging komt.

 

Alvast veel dank

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.