Mark van O. Geplaatst: 2 augustus 2012 Mark van O. 13 0 Geplaatst: 2 augustus 2012 Hallo allen, Ik heb een vraagje m.b.t. het aanbieden van online kansspelen. Ons bedrijf is gevestigd in Nederland. We zijn ervan op de hoogte dat het aanbieden van online gokspellen nogal gevoelig ligt. Nu vragen wij ons af of het mogelijk is d.m.v. een affiliate link door te linken naar een goksite?? Hoop dat iemand ons hier meer over kan vertellen! Link naar reactie
0 Frank Cornet Geplaatst: 2 augustus 2012 Frank Cornet 121 7 Geplaatst: 2 augustus 2012 Ik begrijp niet helemaal waar je naartoe wilt. Waar wil je naar linken? Een goksite in Nederland of in het buitenland? Naar een legale of een illegale goksite? Wil je die affiliate link aanbieden of juist op je eigen site plaatsen? Link naar reactie
0 Mark van O. Geplaatst: 2 augustus 2012 Auteur Mark van O. 13 0 Geplaatst: 2 augustus 2012 We willen doorlinken naar een legale goksite in het buitenland. Dus we bieden het gokken niet zelf aan maar linken alleen door middels affiliate link. Link naar reactie
0 Frank Cornet Geplaatst: 2 augustus 2012 Frank Cornet 121 7 Geplaatst: 2 augustus 2012 Volgens dit bericht bij Emerce gebeurt dit nu volop: http://www.emerce.nl/nieuws/gelegaliseerde-gokmarkt-slecht-nieuws-affiliates Er is ook een Affiliates Meetup, Gaming in Holland, op 18 September in Amsterdam. Misschien moet je daar eens gaan kijken. Link naar reactie
Mark van O.
Mark van O.
Hallo allen,
Ik heb een vraagje m.b.t. het aanbieden van online kansspelen.
Ons bedrijf is gevestigd in Nederland.
We zijn ervan op de hoogte dat het aanbieden van online gokspellen nogal gevoelig ligt.
Nu vragen wij ons af of het mogelijk is d.m.v. een affiliate link door te linken naar een goksite??
Hoop dat iemand ons hier meer over kan vertellen!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag