Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
wulmpie123
Hallo allemaal!
Op dit moment ben ik bezig met het opheffen van mijn eenmanszaak. Na twee jaar wat aangemodderd te hebben ben ik er wel klaar mee. Nu heb ik mijn activiteiten sinds 31.12.2011 gestopt. Nu vroeg me af of iemand mij kan helpen bij het bereken van mijn stakingswinst. Gezien mijn geringe balans moet dit volgens mij niet zo moeilijk zijn, echter kom ik er totaal niet uit. De balans zit er als volgt uit:
Acitva
Inventaris 380
Te vord. BTW 48
Bank 253
Totaal 681
Passiva
Eigen vermogen 2.661
Verlies 2010 (1.512)
Verlies 2011 (711)
Totaal 437
RC Prive 202
Crediteuren 41
Te bet. BTW vj 1
Totaal 681
* Inventaris betreft een computer die onlangs overleden is;
* BTW vorderingen zijn nog niet afgelopen, aangifte moet nog ingediend worden over Q2, Q3, Q4. Q1 is afgewikkeld;
* Crediteuren zijn in 2012 betaald uit prive vermogen. Bankrekening is per 31.12.2011 opgeheven en saldo is overgeboekt naar prive.
Het zou super zijn als iemand me hier mee kan helpen. Ik heb ahv eerdere topics het zelf proberen te berekenen maar ben bang dat ik het niet goed doe :-[ Indien aanvullende info nodig is hoor ik het graag.
Alvast bedankt,
Wim