Ik ben bezig met een crowdfundingcampagne voor een nieuw bedrijf (kaasmakerij). Ik doe dat via symbid en het loopt aardig. Wel veel werk om alles steeds bij te houden.
Nu vroeg ik mij af, is er hier iemand die ervaring heeft met de negatieve kanten van crowdfunding? Zijn die er?
En kan iemand iets zeggen over een reele verhouding investering/aandeel? (is nu 45.000 euro voor 25% van het bedrijf).
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Peter Bosman
Peter Bosman
Ik ben bezig met een crowdfundingcampagne voor een nieuw bedrijf (kaasmakerij). Ik doe dat via symbid en het loopt aardig. Wel veel werk om alles steeds bij te houden.
Nu vroeg ik mij af, is er hier iemand die ervaring heeft met de negatieve kanten van crowdfunding? Zijn die er?
En kan iemand iets zeggen over een reele verhouding investering/aandeel? (is nu 45.000 euro voor 25% van het bedrijf).
Alsvast bedankt, Peter Bosman Bergerkaas
Ondernemer, adviseur, samensteller Prijzen & Tarievengids, ZZP Gids, Handboek Parttime ondernemen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37764-crowdfun-fun-of-ook-nadelen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag