• 0

Wat vinden jullie niet goed op mijn website.

Omschrijving van je concept:

We hebben sinds een paar maanden Magento websites over Ledverlichting.

We importeren zelf en sinds deze week krijgen we ook Philps Lampen.

 

Kijk ook even bij onze LED-strips https://ledworld.nl/led-strips/

 

Met de hoge kwaliteit LEDstrips van LEDworld is het mogelijk effecten te creëren wat met conventionele verlichting niet mogelijk is. Met de LED strips is het mogelijk een subtiele effecten te creëren door het verlichten van een koof, nis of andere plaatsen waar indirect licht uitstekend past. LED strips zijn zeer flexibel en kunnen dan ook op de meeste manieren en plaatsen zonder enige moeite geïnstalleerd worden. Verder is de mogelijkheid tot inkorten (om de 3 LEDs) uiterst handig, u kunt dus altijd uw LED strip geschikt maken voor elke installatie plek. LED strips komen in vele soorten en maten, daarom bieden wij een ruim assortiment aan zodat u altijd een geschikte LED strip kan vinden. LEDworld biedt diverse kleuren LED strips,RGB strips, waterbestendige LED strips, 12V LED strips en 24V LED strips aan. Natuurlijk bieden wij ook LED strips aan in de warme kleur die u gewend bent van uw huidige verlichting, zodat de LEDstrips passen in elk interieur. Bekijk nu ons assortiment op www.ledworld.nl en zie dat LED strips bij uitstek geschikt zijn om gezelligheid en sfeer te brengen op plaatsten waar nodig.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik ben student en bijna afgestudeerd als master in Energy. We zijn nu met 4 man dit bedrijf begonnen.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Kijken wat er fout is aan de site. Is deze makkelijk te overzien of moet het menu anders of foto's en banners.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Dit willen we juist weten van andere of het ook voor oudere nog duidelijk is.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Advies om de website te optimaliseren.

 

 

Online retailer van LEDverlichting en toebehoren - www.ledworld.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Keyword density is het percentage dat een trefwoord of een zinsdeel op een webpagina wordt weergegeven ten opzichte van het totaal aantal woorden op de pagina.

 

@Sabra

Ik zal eens kijken naar een goede tool. Dus jij zegt dat 4-6% ideaal is?

Online retailer van LEDverlichting en toebehoren - www.ledworld.nl

Link naar reactie
  • 1

Ik ben geen seo expert. Maar vier tot zes procent is gangbaar in algemene gevallen. Daarnaast zijn er zat mensen die niet geloven in keyword density. Ik ben persoonlijk een voorstander van gebruikersgemak boven SEO. Een goed leesbare en informatieve tekst heeft van 'nature' een keyword density van een paar procent.

 

Lees ook dit artikel eens als je het interessant vindt: http://www.highervisibility.com/blog/what-is-the-proper-keyword-density-for-seo/

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 91 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.