• 0

Personeel via Payroll en door verhuur

Ik heb de volgende situatie:

 

De onderneming van een client (eenmanszaak) groeit, zodoende kan hij een extra handje goed gebruiken voor drie dagen in de week. Tevens krijgt de client een opdracht aangeboden voor twee dagen in de week.

Kan hij nu de extra kracht via payroll voor vijf dagen laten werken, waarbij die twee dagen bij de nieuwe opdract werkt en drie dagen voor de ondernemer diverse werkzaamheden?

Wat zijn de eventuele gevolgen van deze constructie? En/of is er een andere oplossing?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Ivo, Higherlevel.nl is bedoeld voor kennisuitwisseling tussen ondernemers voor hun eigen organisatie, niet voor adviseurs die voor hun klanten advies inwinnen. Alle vrijwillig deelnemende leden zijn hier om andere ondernemers te helpen, niet om adviseurs die commerciële opdrachten doen voor de cliënten, kosteloos te helpen.

 

Om die reden gaat dit topic op slot.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 104 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.