Bezuinigen en belasting terugvorderen.

Aanbevolen berichten

Belasting terugvorderen door de fiscus kan (doorgaans) alleen aan de orde zijn als door de belastingplichtige (verwijtbaar) te weinig belasting is betaald.

 

Als de overheid dat "wegbezuinigt" dan zet ze de sluizen tot fraude wagenwijd open.

 

Dus nee, als je kunt rekenen, reken er dan maar niet op. When pigs fly, als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen, if hell freezes over

 

Vanwaar je vraag?

 

groet

Joost

 

 

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

Wanneer ga je is een keer nuttige reactie's geven op andere posts op hl ipvalleen maar dit soort topics te opened?

 

Ik wil toch weten of ze btw terugvorderen misschien ook gaan wegbezuingen. Ik lees de gekste dingen op t nieuws dus ik ben hier wel benieuwd naar. Of die kans bestaat zeg maar.

 

http://www.nu.nl/nieuws/2898438/steun-aanpak-hypotheekrenteaftrek-groeit.html

 

 

als ze de hra willen aanpakken dan kan deze regeling ook in gevaar komen denk ik. Weet t niet zeker.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie

Is geen antwoord op mijn vraag...

 

En Joost heeft antwoord gegeven op je vraag. Laat deze post Dan liggen verder en ga niet verder. Je hebt je antwoord.klaar....

 

 

 

 

Wacht even op de antwoord van Joost. Slecht nieuws hoor je elke dag , dus boeie. Doe de radio aan en je krijgt de stres.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie

Is geen antwoord op mijn vraag...

 

En Joost heeft antwoord gegeven op je vraag. Laat deze post Dan liggen verder en ga niet verder. Je hebt je antwoord.klaar....

 

 

 

 

Wacht even op de antwoord van Joost. Slecht nieuws hoor je elke dag , dus boeie. Doe de radio aan en je krijgt de stres.

 

Heb je je bril niet op? Joost gag al antwoord op je vraag. Of wil je meer dan een antwoord op je vraag?

Link naar reactie

Ooooh, dat bedoel je. Jij bent bang dat de overheid gaat besluiten dat jij als ondernemer de BTW op je uitgaven niet meer terugkrijgt van ze!

 

Ik herhaal:

When pigs fly, als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen, if hell freezes over

 

 

Als ze dat zouden doen dan

1. gaan ze tegen glasharde EU regelgeving in

2. gaat NL failliet

 

En dan toch het onvermijdelijke slotje. Zonder arrogant te willen zijn, moet je het met mijn antwoord doen. Dit kan namelijk niet door NL zelf besloten worden en daarmee is de kous af.

 

groet

Joost

 

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.