• 0

Online bannercampagne

Als marketingmedewerker zal ik binnenkort een online campagne moeten starten voor onze firma. Onze doelgroep ligt op relatief jonge mensen die in sport geïnteresseerd zijn (18 - 35 jaar).

 

Via een bannercampagne willen we registraties op onze site werven. Echter hebben we de budgetten niet om bv. advertentieruimte te gaan kopen op bv. de websites van Ajax, PSV en Feyenoord.

 

Wat we daarentegen wel willen is een grotere diversiteit aan (kleinere) websites in onze portefeuille hebben en zo alles wat spreiden en per ruimte minder geld uitgeven.

 

Maar wat zijn nu gangbare tarieven? Je zit nl. in een heel zwakke onderhandelingspositie als je de gangbare tarieven niet kent, hoe kan je het best gaan onderhandelen met partners? Wat bijvoorbeeld met mensen die als hobby een druk bezochte website hebben. Hier zouden we relatief goedkoop op kunnen gaan adverteren, maar hoe kunnen die personen op een legale manier geld ontvangen voor hun website (facturen kunnen ze niet uitschrijven ...)

 

Ik hoop dat sommige marketingmensen hier wat ervaring of wat advies kunnen meedelen. Ik denk dat dit voor veel mensen binnen de (online) marketing heel interessant kan zijn.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.