Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TMT
TMT
Omschrijving van je concept:
Beste Higherlevelers,
Ik woon sinds twee maanden in Zweden, en ben me aan het verdiepen in de houthandel. Is er hier toevallig iemand die werkt met Scandinavisch hout?
Ik ben met name op zoek naar informatie over hoe het Scandinavische hout zijn weg vindt van Zweedse afwerker tot Nederlandse gebruiker.
Ik heb al enige informatie bij elkaar weten te sprokkelen, maar hoop hier bijvoorbeeld een gebruiker van Scandinavisch hout tegen te komen.
Groeten,
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
4 jaar als Key Account Manager bij land's mooiste drankenhandel.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Geen uitdaging, ik zit hier als woonachtig in Zweden dicht op het inkoopkanaal dus hoop partijen te kunnen inkopen en verkopen in NL.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Geen idee, ik ben slechts nog in de onderzoekende fase.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Marktinformatie, zie omschrijving concept.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38215-informatie-gezocht-houthandel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag