• 0

Nieuwe computer

Ik ben even benieuwd naar jullie mening.

Ik wil gaan investeren in een nieuwe computer, omdat mijn huidige niet zo goed overweg kan met het opmaken van drukwerk & zware grafisch applicaties. Ik zit nu te twijfelen tussen een goeie PC, of een Mac. Budget zal ongeveer rond de 900/1000 liggen, liefst natuurlijk lager. Ik was eerst van plan om een notebook aan te schaffen, maar op zich heb ik die nog niet heel erg nodig.

 

Mijn vraag is dus, wat kan ik het beste kiezen? Een PC of een Mac? Het gaat er dus om dat ik er grafische programma's moeiteloos op kan draaien, en dus ook bestanden voor drukwerk kan opmaken. En uiteraard ook ontwerpen voor websites kan maken zonder dat het vast kan gaan lopen en ik weer eens vergeet de boel eerst op te slaan. ;D

 

Alvast bedankt!

Victor.

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

chapeau! Dus het is een a4 geworden... toe maar. Heb je nog het verschil getest tussen de a4, a5 en a6?

 

Uiteraard, en heb ook eerst de Graphire serieus overwogen. Ik vind de kleinere versies (vooral de A6) een te klein werkoppervlak hebben, om goeie tekeningen te maken. Die zijn dan weer beter voor navigatie met de computer. Ik heb even geleden wel eens op het punt gestaan een A5 Graphire te kopen, maar in de winkel viel de grootte me tegen, en de drukgevoeligheid. Met de Intuos is dat een verademing. Ook A4 is precies groot genoeg. De Touch Strip en voorgeprogrammeerde knoppen zijn natuurlijk leuke extraatjes. Ook mooi is dat je de pennetjes kan verwisselen. Met de een kan je tekenen, met de andere heb je nog meer drukgevoeligheid voor schilderen etc.

Grappige was dat de winkel waar ik heb had besteld zelf ook stond te kwijlen naar de doos en graag wou weten wat mijn bevindingen zijn. Hij vroeg nog net niet of hij het zelf even mocht komen testen hahaha. ;D

 

 

Enne bedankt voor de reacties op de tekening iedereen. Ben nu de hond aan het natekenen. ;)

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 191 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.