Het aantal likes vanuit facebook op een site is belangrijk, zie bijvoorbeeld de post van Sandra "Facebook fanpage".
Ik gebruik de toolSEOquake om om het aantal likes bij te houden, (TIP: dat is handige gratis tool om je site te monitoren). Die tool toont ook het aantal FB likes.
Nu de vraag: Het aantal likes volgens de tool komen niet overeen met het aantal likes die FB registreert,
Mogelijke oplossingsrichting: De likes via voornoemde pagina's zie ik binnenkomen, omdat ik 'eigenaar' ben van die FB pagina's. maar bezoekers van onze site kunnen hun mening ook kenbaar maken via de AddThis Button onderaan bijna alle pagina's op onze site Overigens, ook AddThis is veelgebruikte tool, maar dan voor het bouwen van websites.
Ik vrees dat de afwijkingen in het aantal likes een symptoom is: namelijk dat voornoemde FB pagina's en die volgens AddThis button niet aan elkaar gekoppeld zijn.
Weet iemand hoe dit komt -en beter nog- hoe je dit oplost?
Straks doe ik moeite voor het 'ophalen' van het aantal likes, maar blijkt dat de verkeerde te zijn.
Ik heb al even gegoogled op het probleem, maar niets gevonden.
Nu moet ik eerlijk melden dat ik niet zo'n doorgewinterde FB gebruiker ben.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Barry Mooibroek AA RAB
Barry Mooibroek AA RAB
Hierbij een best specifiek vraagje:
Het aantal likes vanuit facebook op een site is belangrijk, zie bijvoorbeeld de post van Sandra "Facebook fanpage".
Ik gebruik de tool SEOquake om om het aantal likes bij te houden, (TIP: dat is handige gratis tool om je site te monitoren). Die tool toont ook het aantal FB likes.
Nu de vraag: Het aantal likes volgens de tool komen niet overeen met het aantal likes die FB registreert,
Mogelijke oplossingsrichting: De likes via voornoemde pagina's zie ik binnenkomen, omdat ik 'eigenaar' ben van die FB pagina's. maar bezoekers van onze site kunnen hun mening ook kenbaar maken via de AddThis Button onderaan bijna alle pagina's op onze site Overigens, ook AddThis is veelgebruikte tool, maar dan voor het bouwen van websites.
Ik vrees dat de afwijkingen in het aantal likes een symptoom is: namelijk dat voornoemde FB pagina's en die volgens AddThis button niet aan elkaar gekoppeld zijn.
Weet iemand hoe dit komt -en beter nog- hoe je dit oplost?
Straks doe ik moeite voor het 'ophalen' van het aantal likes, maar blijkt dat de verkeerde te zijn.
Ik heb al even gegoogled op het probleem, maar niets gevonden.
Nu moet ik eerlijk melden dat ik niet zo'n doorgewinterde FB gebruiker ben.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie(s) of vragen.
Werkt bij ACMO Accountants+Belastingadviseurs en ACMO Bedrijfsoverdracht maar op persoonlijke titel geschreven.
Voor zakelijke bijdragen zie http://ACMO.COM/author/Barry/ en http://bedrijfsoverdracht.ACMO.COM/author/Barry
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38548-likes-facebook/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag