mr-oosterhout Geplaatst: 11 oktober 2012 mr-oosterhout 9 0 Geplaatst: 11 oktober 2012 Ik heb van de week een paypal account aangemaakt om goederen te bestellen in China. Mijn account en gekoppelde bankrekening (rabobank) heb ik bevestigd. Alles zou dus moeten werken. Echter krijg ik naar elke betaling de volgende foutmelding:U dient fondsen toe te voegen aan uw PayPal-rekening voordat u meer geld kunt sturen Er staat genoeg geld op mijn paypal account voor de betaling. Ik ben niet in het bezit van een creditcard (dit is ook niet nodig als het goed is) Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik deze fout kan oplossen? Vandaag contact gehad met het serciveteam van paypal persoon 1: als je een creditcard aanvraagt en registreet zal het probleem waarschijnlijk verholpen zijn. persoon 2. alles staat goed ingesteld. ik zou de cookies en tijdelijke bestanden van u internetbrowers verwijderen en opnieuw opstarten. Advies waar je wat mee kan :( Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38620-foutmelding-bij-betaling-via-paypal/ Delen op andere sites More sharing options...
0 Y Happy Level Geplaatst: 11 oktober 2012 Y Happy Level 1,4k 165 Geplaatst: 11 oktober 2012 Staat er ruim genoeg op? Het kan zijn dat je bijvoorbeeld exact het benodigde bedrag erop hebt staan maar paypal rekent kosten voor de betaling. Misschien dat dat het euvel is. Danny Beschermingsbewind Bewindvoerder trappist westvleteren 12 for sale Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38620-foutmelding-bij-betaling-via-paypal/#findComment-400870 Delen op andere sites More sharing options...
0 mr-oosterhout Geplaatst: 11 oktober 2012 Auteur mr-oosterhout 9 0 Geplaatst: 11 oktober 2012 Ja er is ruim voldoende saldo aanwezig Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38620-foutmelding-bij-betaling-via-paypal/#findComment-400872 Delen op andere sites More sharing options...
0 Raoul K Geplaatst: 11 oktober 2012 Raoul K 946 40 Geplaatst: 11 oktober 2012 Ja er is ruim voldoende saldo aanwezig is het een "pending" payment? Je hebt overgeschreven van bank naar paypal, wanneer was dat? Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38620-foutmelding-bij-betaling-via-paypal/#findComment-400877 Delen op andere sites More sharing options...
0 mr-oosterhout Geplaatst: 11 oktober 2012 Auteur mr-oosterhout 9 0 Geplaatst: 11 oktober 2012 Ik heb dinsdag een overschrijving gemaakt van de rabobank naar mijn paypal rekening. Dit was ook meteen overgeboekt. Bij elke transactie (factuur betalen en zelf geld overboeken voor goederen, service en naar vrienden/familie) krijg ik dezelfde foutmelding: u dient fondsen toe te voegen aan u paypal rekening voordat u meer geld kan sturen. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38620-foutmelding-bij-betaling-via-paypal/#findComment-400880 Delen op andere sites More sharing options...
0 R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 11 oktober 2012 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 11 oktober 2012 Ik denk dat wij op HL daar verder weinig in kunnen betekenen - toch maar even weer contact met PayPal zelf opnemen lijkt me. IN MEMORIAM Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38620-foutmelding-bij-betaling-via-paypal/#findComment-400882 Delen op andere sites More sharing options...
mr-oosterhout
mr-oosterhout
Ik heb van de week een paypal account aangemaakt om goederen te bestellen in China.
Mijn account en gekoppelde bankrekening (rabobank) heb ik bevestigd. Alles zou dus moeten werken.
Echter krijg ik naar elke betaling de volgende foutmelding:U dient fondsen toe te voegen aan uw PayPal-rekening voordat u meer geld kunt sturen
Er staat genoeg geld op mijn paypal account voor de betaling.
Ik ben niet in het bezit van een creditcard (dit is ook niet nodig als het goed is)
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik deze fout kan oplossen?
Vandaag contact gehad met het serciveteam van paypal
persoon 1: als je een creditcard aanvraagt en registreet zal het probleem waarschijnlijk verholpen zijn.
persoon 2. alles staat goed ingesteld. ik zou de cookies en tijdelijke bestanden van u internetbrowers verwijderen en opnieuw opstarten.
Advies waar je wat mee kan :(
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38620-foutmelding-bij-betaling-via-paypal/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag