Hallo, zoekend naar een goede leverancier/producent ben ik een producent tegengekomen die ook dropshipping aanbied.
Hij berekend de onderstaande kosten:
Verzending gaat via PostNL met als tarief €5,00 + €1,50 (handlingskosten) per verpakking, per adres.
Voor 17.00 uur besteld: de volgende dag in huis.
In 1e instanstie dacht ik dat de 5,00 euro de handlingskosten waren en de 1,50 euro de verzendkosten. Van mijn kant een lees/interpretatie fout.
Deze fout werd wel ingegeven doordat ik als geregeld bezoeker van deze site las dat een ander forumlid kosten berekend (iets van 5 euro) voor dropshipping.
Om een lang verhaal kort te maken: is het normaal/gebruikelijk dat een dropshipper handlingskosten berekend en wat is een ´normaal´/acceptabel tarief hiervoor?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Klaasvaak_070
Klaasvaak_070
Hallo, zoekend naar een goede leverancier/producent ben ik een producent tegengekomen die ook dropshipping aanbied.
Hij berekend de onderstaande kosten:
In 1e instanstie dacht ik dat de 5,00 euro de handlingskosten waren en de 1,50 euro de verzendkosten. Van mijn kant een lees/interpretatie fout.
Deze fout werd wel ingegeven doordat ik als geregeld bezoeker van deze site las dat een ander forumlid kosten berekend (iets van 5 euro) voor dropshipping.
Om een lang verhaal kort te maken: is het normaal/gebruikelijk dat een dropshipper handlingskosten berekend en wat is een ´normaal´/acceptabel tarief hiervoor?
Groeten KlaasVaak!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38788-handlingskosten-dropshipping/Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag