Ga naar inhoud
Geplaatst:

Maverick

Ik heb in Amerika gewoond.

Mijn vrouw is Amerikaanse.

Ik had partners in Amerika om een reisagentschap te beginnen.

Ik had zelf al mensen gecontacterd hier en al per maand 15 "seats" verkocht.

Maar wie echt Amerikanen kent weet dat het als je zaken met hen wil doen het echt niet op een extra "dagje" aankomt.

Volgend jaar ga ik en mijn Amerikaanse vrouw weer wonen in Amerika.

Ik had dus contacten om iets te beginnen in de reis sector omdat je nergens...nergens iets vind om reizen naar Atlanta in te richten.

Mijn "ex" collega's in Atlanta hadden zelfs niet de moeite gedaan om Atlanta townhall te contacteren om te zien of er "benefits" waren om dit te sponseren.

Ik heb hotels gevonden aan een spotprijs..rentcars aan 17.50 dollar per dag en vluchten aan 499 dollars (zie de euro tegen de dollar!!!!)

Vluchten,hotel en een rentcar kunnen gemakkelijk gedaan worden voor 800 euro per persoon voor TIEN volle dagen.

Altijd zomer daar..en geen concurentie...nergens vind je iets over Atlanta...HOTlanta zeggen wij :-)

Mail me om in details te gaan.

tpousset@pandora.be

Dank voor je kostbare tijd aan mij te besteden.

P.s: we spreken hier niet over 100.000 euro maar over mensen die een IATA hebben in de USA of het willen proberen.

Een IATA anvraag (ticketsales) kost in Amerika 20.000 dollars.

Mvg

Pousset Theo

0497.832 140

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Theo, wat zoek je precies, of wat is je vraag?

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.