Als ervaren schilder ben ik mij aan het oriënteren om zelfstandige te beginnen. 7 februari heb ik hiervoor een info dag met de belastingdienst en kvk, via het uwv. Momenteel ben ik bezig met het maken van een ondernemingsplan, iets wat wel persoonlijk is, maar waarvoor alle tips en opmerkingen welkom zijn. Daarom heb ik hetgene wat ik tot nu toe heb gemaakt bij deze op dit forum geplaatst.
Voor iedereen die tips, op en aanmerkingen geven: Alvast bedankt.
Hopelijk kan ik zo snel beginnen met het opstarten van een eigen zaak.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Perry76
Perry76
Als ervaren schilder ben ik mij aan het oriënteren om zelfstandige te beginnen. 7 februari heb ik hiervoor een info dag met de belastingdienst en kvk, via het uwv. Momenteel ben ik bezig met het maken van een ondernemingsplan, iets wat wel persoonlijk is, maar waarvoor alle tips en opmerkingen welkom zijn. Daarom heb ik hetgene wat ik tot nu toe heb gemaakt bij deze op dit forum geplaatst.
Voor iedereen die tips, op en aanmerkingen geven: Alvast bedankt.
Hopelijk kan ik zo snel beginnen met het opstarten van een eigen zaak.
Ondernemingsplan_Broeders_Schilderwerken.doc
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40071-mijn-ondernemingsplan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag