• 0

Facebook likes op subpagina's van mijn website

Ik heb een hobby website (http://eetpraat.nl) waarvan de Like button is gekoppeld aan een Facebook Page. Of bezoekers nu mijn Facebook pagina liken of mijn homepage, dat maakt niet uit. Ik kan deze mensen benaderen door op mijn Facebook pagina nieuwe berichten te plaatsen en die komen dan op het berichten overzicht van die mensen (al weet ik dat Facebook dat niet meer bij iedereen doorzet).

 

Nu heeft de site ook subpagina's. Die kun je apart liken. Ik kan echter nergens zien door wie deze zijn geliked en ook op geen manier deze mensen een update sturen voor zover ik weet. Best jammer. Helemaal omdat ik op de homepage maar 39 likes heb en op een van de populaire subpagina's meer dan 150.

 

Met Google kom ik er niet uit, maar misschien probeer ik het hele principe verkeerd te gebruiken. Omdat ik het ook voor mijn zakelijke websites uit wil rollen probeer ik nu eindelijk eens te snappen hoe het werkt. Iemand?

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dank Danny, maar het gaat niet om meten. Ik heb Addthis in het verleden wel gebruikt. Het gaat om het verbinden met de Likers zodat ik ze via Facebook kan bereiken door op mijn Facebook pagina berichten te plaatsen.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Dank Danny, maar het gaat niet om meten. Ik heb Addthis in het verleden wel gebruikt. Het gaat om het verbinden met de Likers zodat ik ze via Facebook kan bereiken door op mijn Facebook pagina berichten te plaatsen.

 

Ron,

 

Volgens mij begrijp ik wat jij graag wilt. Waarom plaats je er ook geen Facebook Like-box waar jouw bezoekers de Facebook pagina van Eetpraat kunnen liken? Dan kun je namelijk wel met hen communiceren via de FB berichten die jij post..

 

Mocht ik het verkeerd hebben, laat het me dan even weten a.u.b.

Op zoek naar een relatiegeschenk? babycadeau of kraamcadeau? Neem eens een kijkje bij Hippemamashop!

Link naar reactie
  • 0

@Fall wat bedoel je met een Like-box? Ik heb wel Like-buttons.

 

@Fvddungen Bijvoorbeeld http://eetpraat.nl/wordpress/index.php/heksenkaas/ De Like button staat onder het artikel. Maar ik kan het nergens in Facebook terugvinden. Misschien heb ik het helemaal verkeerd ingericht.... :-( Ik heb voor de site wel een app id aangemaakt en die staat in de code van elke subpagina. Het is wat eigen knutselwerk icm Wordpress en een Theme.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Ja, maar dan die je er een paar en kun je ze nog steeds niet bereiken door ergens een update te plaatsen.

 

Ik krijg ook netjes een mailtje van Facebook als iemand de homepage leuk vindt (bedankt Frank!), maar van de subpages hoor ik ook niks.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    6 leden, 318 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.