Zijn dat ook 500 echte, menselijke, relevante bezoekers uit jouw doelgroep?
Zo ja, dan zit het probleem mogelijk in de site (kan usability zijn, de indruk die het geeft, maar ook prijs of assortiment). Zo nee, dan zit het probleem mogelijk in het aantal echte bezoekers (kan SEO zijn, of de markt is gewoon niet zo groot danwel verzadigd).
Ik heb ook even naar de site gekeken. Op de desktop, met Chrome. Let wel, ik heb niets met modelbouw en zelf geen webshop. Ik kijk als gebruiker en webshopper.
Als ik eerlijk ben is mijn eerste indruk dat de site er wat amateuristisch en outdated uitziet. Er is veel witruimte, er zijn verschillend vormgegeven logo's die niets zeggen en de menu's links en bovenaan hebben een verschillende lettergrootte. Ik denk niet dat ik hier een prettige winkelervaring ga hebben en zou normaal gesproken alweer wegklikken.
Toch heb ik even doorgelikt naar de productcategorieen. De productoverzichten laten me heel veel scrollen. Er is enorm veel overbodige witruimte in elk productvak. Ik zou die maximaal half zo hoog maken, en een korte productbeschrijving toevoegen, ook als teaser. De sterretjes en hartjes voegen niets toe, zeker nu er nog geen beoordelingen zijn. Voor mij dat dit veel compacter.
Als ik doorklik zie ik bij veel producten sowieso geen beschrijving. Ook hier kaal en veel witruimte. Dat een productpagina niet meerdere foto's bevat, geen enkele beschrijving heeft maar wel een automatisch gegenereerd ellenlang lijstje aan bijverkoop (verf, lijm) geeft me het idee dat de verkoper geen enkele binding heeft met de producten die hier worden verkocht. Voor mij een reden om er niet te kopen.
Tenslotte nog ter overweging: met de huidige maatschappelijke ontwikkelingen krijgen de kleuren in je logo voor sommige mensen een bepaalde lading, wat zowel kopers kan aantrekken als afschrikken. Just a thought.