Ik heb al een tijd een Magento webshop en ik ben er wel tevreden over, maar ik mis een totaal overzicht. Ik heb een beetje het gevoel dat ik voor alles net iets anders moet gebruiken en dat het nergens helemaal bij elkaar komt.
Ik heb Adyen voor payments, maar in de Magento shop zie ik niet of er wel of niet betaald is, dat zie ik op het Adyen platvorm
Ik heb daarom ook nergens een goed overzicht van wat er nog wel en niet verstuurd moet worden
Ik kan niet in 1x alle orders uitprinten (dat is een eindeloos gedoe met facturen aanmaken en een voor een printen)
Als ik iets retour krijg is er dus ook geen overzicht in
Ik heb geen boekhoudsysteem
Ik wil ook graag dat alles wat verstuurd moet worden een track en trace en order status aan de klant krijgt
Ik wil graag dat je deze dingen allemaal in 1x kan printen (nu moet ik een voor een alles intypen bij Postnl Parcelware)
Ik wil dus graag dat de achterkant van mijn shop helemaal op orde is en dat alles in 1 overzicht is en direct geprint, gefactureerd wordt en dat de klanten ook direct status informatie krijgt via het eigen inlog deel.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft en weet wat een goed systeem is? Ik zit dus niet te wachten op nog een koppeling wat dan ook weer net niet alles kan waardoor ik steeds dingen moet gaan inlezen in weer een ander systeem. Dat is zogenaamd heel erg makkelijk maar valt in de praktijk erg tegen. Ik ga ook overstappen van postNL Parcelware (dat vind ik echt heel slecht, pdf printen gaat blijkbaar erg moeizaam met een apple mac) naar DHL, dus wat voor koppeling is dan weer handig?
Ik hoor heel graag of iemand hier ervaring mee heeft en misschien weet wat de gouden oplossing is voor een goede backend/ order afhandeling!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mandygrom
mandygrom
Beste iedereen,
Ik heb al een tijd een Magento webshop en ik ben er wel tevreden over, maar ik mis een totaal overzicht. Ik heb een beetje het gevoel dat ik voor alles net iets anders moet gebruiken en dat het nergens helemaal bij elkaar komt.
Ik heb Adyen voor payments, maar in de Magento shop zie ik niet of er wel of niet betaald is, dat zie ik op het Adyen platvorm
Ik heb daarom ook nergens een goed overzicht van wat er nog wel en niet verstuurd moet worden
Ik kan niet in 1x alle orders uitprinten (dat is een eindeloos gedoe met facturen aanmaken en een voor een printen)
Als ik iets retour krijg is er dus ook geen overzicht in
Ik heb geen boekhoudsysteem
Ik wil ook graag dat alles wat verstuurd moet worden een track en trace en order status aan de klant krijgt
Ik wil graag dat je deze dingen allemaal in 1x kan printen (nu moet ik een voor een alles intypen bij Postnl Parcelware)
Ik wil dus graag dat de achterkant van mijn shop helemaal op orde is en dat alles in 1 overzicht is en direct geprint, gefactureerd wordt en dat de klanten ook direct status informatie krijgt via het eigen inlog deel.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft en weet wat een goed systeem is? Ik zit dus niet te wachten op nog een koppeling wat dan ook weer net niet alles kan waardoor ik steeds dingen moet gaan inlezen in weer een ander systeem. Dat is zogenaamd heel erg makkelijk maar valt in de praktijk erg tegen. Ik ga ook overstappen van postNL Parcelware (dat vind ik echt heel slecht, pdf printen gaat blijkbaar erg moeizaam met een apple mac) naar DHL, dus wat voor koppeling is dan weer handig?
Ik hoor heel graag of iemand hier ervaring mee heeft en misschien weet wat de gouden oplossing is voor een goede backend/ order afhandeling!
Groetjes!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40498-magento-back-end-boekhouding-verzending-in-orde-maken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag