pieter00 Geplaatst: 24 februari 2013 pieter00 19 0 Geplaatst: 24 februari 2013 Hallo, ik wil een onderbroekenlijn beginnen. maar ben alleen op zoek naar leveranciers die het goedkoop en met relatief kleine afnames doen. Ik wil een eigen ontwerp kunnen opsturen en dat, dat dan ook gemaakt kan worden. Heeft iemand suggesties. MvG pieter Link naar reactie
0 Y Happy Level Geplaatst: 24 februari 2013 Y Happy Level 1,4k 165 Geplaatst: 24 februari 2013 Wil je gewoon 1 x een onderbroek laten maken en thats it of wil je serieus zijn? Heb je een plan geschreven? Een visie? Als je denkt er zonder plan en alleen maar goedkoop wilt inkopen gaat redden met een eigen kledinglijn moet ik je teleurstellen. Dat gaat je niet lukken :) Danny Beschermingsbewind Bewindvoerder trappist westvleteren 12 for sale Link naar reactie
0 pieter00 Geplaatst: 24 februari 2013 Auteur pieter00 19 0 Geplaatst: 24 februari 2013 ik heb een plan en alles klaar geen kledinglijn een onderbroekenlijn en ik zoek gewoon een goede leverancier Link naar reactie
0 Y Happy Level Geplaatst: 25 februari 2013 Y Happy Level 1,4k 165 Geplaatst: 25 februari 2013 HIer vind je geen leverancier. Ik neem aan dat je voor je plan leverancier hebt gezocht om prijzen te kunnen gebruiken voor je plan... Verder zijn er diverse topics over het vinden van leveranciers hier. Daar kan je de zoekfunctie rechtsboven voor gebruiken. Google is your best friend. Je vind echt tientallen fabrikanten in Europa. Danny Beschermingsbewind Bewindvoerder trappist westvleteren 12 for sale Link naar reactie
0 pieter00 Geplaatst: 25 februari 2013 Auteur pieter00 19 0 Geplaatst: 25 februari 2013 okee dankjewel danny Link naar reactie
0 Iwan van Geelen Geplaatst: 25 februari 2013 Iwan van Geelen 3,2k 213 Geplaatst: 25 februari 2013 http://www.fashionunited.nl/Nieuws/Show/Brei-oma%92s_van_Granny%92s_Finest_2011111434509/ geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
pieter00
pieter00
Hallo,
ik wil een onderbroekenlijn beginnen.
maar ben alleen op zoek naar leveranciers die het goedkoop en met relatief kleine afnames doen.
Ik wil een eigen ontwerp kunnen opsturen en dat, dat dan ook gemaakt kan worden.
Heeft iemand suggesties.
MvG
pieter
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag