Ik ga failliet. Nu wil ik weten welke kosten ik moet maken om de zaak te sluiten en het traject van faillissement te doorlopen. (Denk aan leegruimingskosten van het winkelpand, kosten voor curator, ...???) Ik heb hiernaar gezocht op het forum, maar kon het niet vinden. Kan iemand mij tippen over een informatieve discussie op dit punt? Of moet ik er een beginnen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
BI070
BI070
Ik ga failliet. Nu wil ik weten welke kosten ik moet maken om de zaak te sluiten en het traject van faillissement te doorlopen. (Denk aan leegruimingskosten van het winkelpand, kosten voor curator, ...???) Ik heb hiernaar gezocht op het forum, maar kon het niet vinden. Kan iemand mij tippen over een informatieve discussie op dit punt? Of moet ik er een beginnen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40637-kosten-van-een-faillissement/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag