normaliter kopen wij onze goederen FOB Shenzen en voeren meestal de goederen direct in naar EU-land van onze klant.
Echter nu wil onze klant het vervoer zelf regelen, dus de goederen FOB ophalen in Shenzen. Ik krijg er nu hoofdpijn van hoe ik dit douna/btw juist regel?
Stuur ik mij klant een factuur (intracommunautaire levering). Maarja, ik krijg de goederen natuurlijk feitelijk nooit handen. Laat ik mijn leverancier in Shenzen mijn verkoopbedrag vermelden of haar verkoopprijs? Ik kan mij voorstellen als mijn klant een factuur stuur (intracommunautaire levering) dat zij bij invoer btw betaalt en natuurlijk later over nav mijn factuur...........
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
johan777
johan777
Allen,
normaliter kopen wij onze goederen FOB Shenzen en voeren meestal de goederen direct in naar EU-land van onze klant.
Echter nu wil onze klant het vervoer zelf regelen, dus de goederen FOB ophalen in Shenzen. Ik krijg er nu hoofdpijn van hoe ik dit douna/btw juist regel?
Stuur ik mij klant een factuur (intracommunautaire levering). Maarja, ik krijg de goederen natuurlijk feitelijk nooit handen. Laat ik mijn leverancier in Shenzen mijn verkoopbedrag vermelden of haar verkoopprijs? Ik kan mij voorstellen als mijn klant een factuur stuur (intracommunautaire levering) dat zij bij invoer btw betaalt en natuurlijk later over nav mijn factuur...........
Ik help hulp nodig? Hoe dit het best te doen?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag