Ik had een vraag over de kosten die ik gemaakt heb voor de start van mijn bedrijf. Ik zou in eerste instantie in 2012 starten, helaas door privé omstandig heden is dit niet gelukt.
Nu heb ik in 2012 wel wat kosten gemaakt (website+domeinnaam en flyers), mag ik die in boeken in het jaar 2013? En kan ik de BTW nog terug vragen in het eerste kwartaal of is dat niet mogelijk? zoja is het dan een probleem als er nog 19% BTW bij zit.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hondentraining
Hondentraining
Hallo,
Ik had een vraag over de kosten die ik gemaakt heb voor de start van mijn bedrijf. Ik zou in eerste instantie in 2012 starten, helaas door privé omstandig heden is dit niet gelukt.
Nu heb ik in 2012 wel wat kosten gemaakt (website+domeinnaam en flyers), mag ik die in boeken in het jaar 2013? En kan ik de BTW nog terug vragen in het eerste kwartaal of is dat niet mogelijk? zoja is het dan een probleem als er nog 19% BTW bij zit.
Weer bedankt.
Kimberly
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40731-kosten-gemaakt-voor-de-start-van-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag