• 0

Ik wil grote partijen laten adverteren in mijn product? Waar moet ik zijn?

Ik ben bezig met een informatieproduct te maken voor jonge ouders en denk dat dit interessant is voor grote bedrijven om hier hun producten/diensten voor deze doelgroep te adverteren. Dan denk ik aan partijen als Philips, Danone, Procter & Gamble. etc.

 

Weet iemand hoe je je advertentiemogelijkheid bij dit soort partijen onder de aandacht brengt? Moet je gewoon de marketingafdeling van het desbetreffende onderdeel benaderen, of hebben dit soort partijen dit uitbesteed aan een marketingbureau (of mediabureau??) en kun je je die het beste benaderen.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hi TwaBla, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb idd naar affiliates gekeken, maar omdat het om fysieke informatieproducten gaan denk ik dat adverteren interessanter is (ook omdat het anders lastig te meten is). Wat ik eigenlijk bedoel is, hoe adverteert Philips met Avent in bv een tijdschrift? Regelen ze dat zelf?

 

 

Link naar reactie
  • 0

Bereid je alvast voor op de vraag hoe groot je bereik is. Hoeveel mensen gaan die advertentie zien en binnen welke doelgroep vallen ze? Wat is je tarief? Dat soort vragen...

 

Ik kan me voorstellen dat het lastig is om te beginnen wanneer je nog nauwelijks publiek hebt. Waarom is het dan nog interessant voor een partij als Philips?

 

Om wat voor product gaat het? Online of offline?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 168 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.