Ik zit erover te denken om ook in het buitenland (EU-landen maar ook bijvoorbeeld de VS) te gaan verkopen.
Mijn vraag: hoe zit het met de invoerbelasting? Als een klant wat bij mij bestelt moet daar dan invoerbelasting over worden betaald?
Ik zelf wel bij Focalprice en Dealextreme (= HongKong) spulletjes gekocht. Hierover heb ik geen invoerbelasting betaald maar dat moest geloof ik officieel wel.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Klaasvaak_070
Klaasvaak_070
Hallo allemaal,
Ik zit erover te denken om ook in het buitenland (EU-landen maar ook bijvoorbeeld de VS) te gaan verkopen.
Mijn vraag: hoe zit het met de invoerbelasting? Als een klant wat bij mij bestelt moet daar dan invoerbelasting over worden betaald?
Ik zelf wel bij Focalprice en Dealextreme (= HongKong) spulletjes gekocht. Hierover heb ik geen invoerbelasting betaald maar dat moest geloof ik officieel wel.
Alle reacties zijn welkom! Groeten KlaasVaak.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40869-artikelen-verkopen-in-het-buitenland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag