• 0

WVJVM mode webshop

Omschrijving van je concept:

Onze website vraagt om imput. Wij zijn onlangs over op een nieuwe naam en nieuwe look en vragen via dit forum wat wij eventueel kunnen aanpassen om onze website nog verder te optimaliseren.

 

Advies, critiek, zijn meer dan welkom.... wij zijn erg benieuwd.

 

www.TiDamode.nl

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Wij hebben al een site gehad en zijn nu over op een nieuw uiterlijk en willen met onze nieuwe look meer bezoekers trekken.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Reacties en adviesen staan wij open voor en willen via dit forum pijlen wat de reacties zijn op onze website. Gezien wij alles in eigen beheer verzorgen zijn wij erg benieuwd of wij op de goede weg zijn.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Tegenwoordig je onderscheiden op het web wordt steeds lastiger maar wij zien het alls uitdaging ons hierin toch te onderscheiden door rust en overzichtelijk te blijven.

 

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Wij staan open voor alles en alle vorm van critiek, advies, ervaringen zijn meer dan welkom. Wellicht dat wij met iemand in contact kan komen die ons enigzins kunnen begeleiden... gezien wij toch de voorkeur hebben alles in eigen beheer te blijven houden en wij dit forum dan ook zien als leerproces

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

toch te onderscheiden door rust en overzichtelijk te blijven.

 

 

Weinig tijd,kom later uitgebreider erop terug.

 

- Je zegt rust en overzichtelijk. Bijgevoegd plaatje vind ik nu juist tegenovergestelde. erg druk naar mijn mening.

 

 

- Bovenaan de site staat 48 levering. Bij over ons staat 2 a 3 werkdagen.Dus vrijdag om 1701 bestellen kan dus op woensdag geleverd worden?

 

- Bij de fotos van de tassen zie ik dat de tas maar 1/5 van de foto weergeeft. Ik zou de fotos meer inzoomen zodat je de tas groter ziet ipv veel opvulling om de tas heen.

 

Succes!

 

Danny

Schermafbeelding_2013-04-02_om_12_29_43.thumb.png.a7827816f9776a6f032533851d231a0e.png

Link naar reactie
  • 0

Een aantal opmerkingen na een eerste blik:

 

Je achtergrond vind ik te druk. Dat leidt niet alleen af van de echte inhoud, maar maakt sommige teksten ook lastig leesbaar. En soms gaat de scheidingslijn van wit naar blauw dwars door een regel tekst (Taube Twinlife Bermuda short), dat oogt niet fraai.

 

Wat vindbaarheid betreft zou je de

tags van de diverse pagina's beter kunnen gebruiken.

 

De rechterkant van de plaatjes in je banner bevatten erg veel ruis, dat maakt een slordige indruk.

 

Ik zie op je homepage een man met een trui (vest?), maar als ik die zou willen bestellen kan ik die nergens vinden.

 

Je gebruikt "u" en "je" door elkaar, maak dat consistent.

 

Op je pagina "Verzenden en Retourneren" en in je voorwaarden staat je oude (vorige?) e-mailadres nog vermeld. Ook komt hier en daar je oude naam nog terug ("Over ons"). Verder verwijs je naar een KiKa actiepagina, maar waar vind ik die?

Link naar reactie
  • 0

De achtergrond was een test ik ga heb gelijk aanpassen tnx. voor de feedback.

 

De tassen foto's was ik ook niet over te spreken deel jullie mening hier volkomen.

 

Het forum is ook volledig nieuw voor me vind het erg leuk ... moet nog hoop leren.

 

tnx all

Link naar reactie
  • 0

De contactpagina heeft wel een heel vreemd pad. Verschillende social media buttons. Het BTW-nummer kan volgens mij niet bestaan. Directe afknappers.

 

Voorpagina biedt geen informatie over het assortiment. Directe afknapper.

 

Afbeeldingen van merken ontbreken. Directe afknapper.

 

Dit is nog niet af voor beoordeling. Ik zou nog wachten om klanten op deze nieuwe webshop te wijzen. Zorgwekkend is dat je sale artikelen uitsluit van retournering en dat je zonder verdere toelichting verwijst naar een KiKa-actie. E-mailadres eindigt op @tida.nl en het webshopadres is tidamode.nl > verwarrend!

 

De achtergrond op de home staat hoger dan op de andere pagina's. Met een lage positionering en verloopje is deze misschien toch bruikbaar?

 

Wat was er mis met de oude naam en oude webshop. Dan weten we waar jullie (je) vandaan komt.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
Bovenaan de site staat 48 levering. Bij over ons staat 2 a 3 werkdagen.Dus vrijdag om 1701 bestellen kan dus op woensdag geleverd worden?

 

 

Danny,

 

Ja die levering is wel degelijk goed wij kunnen als het moet ook binnen 24 uur leveren gezien wij zelf alles op voorraad hebben om toch enigzins wat ruimte.

 

Ik begrijp uit jou reactie dat jij denkt dat wij ons daar niet aan kunnen houden?

 

Mod edit: quote toegevoegd (zie de knop met het ballonnetje en tekstregels boven het berichtenvlak)

 

Link naar reactie
  • 0

 

 

Danny,

 

Ja die levering is wel degelijk goed wij kunnen als het moet ook binnen 24 uur leveren gezien wij zelf alles op voorraad hebben om toch enigzins wat ruimte.

 

Ik begrijp uit jou reactie dat jij denkt dat wij ons daar niet aan kunnen houden?

 

 

 

Bedoel dat het dus 2 x anders op de site staat. Homepage zegt 48 uur,en andere pagina zegt eventueel 3 dagen. Wat verwarrend.

 

 

En van kritiek wordt je beter,iedereen bedoeld het goed hier! (Bijna iedereen dan ;) )

Link naar reactie
  • 0

Ik dacht even dat mijn browser iets niet goed deed. Maar je heb echt alleen een slider op je homepage staan. Waar is de content? Waar zijn je nieuwste items/aanbiedingen/bestsellers? En waar is je call to action? Het enige waar ik naar blijf staren is die slider en die verteld mij niet wat ik moet doen.

 

Verder geef je aan dat als ik ergens een artikel goedkoper vind, ik dat moet laten weten. En dan? Geldt dat ook voor een aanbieding? Ik zou het iets verder uitwerken. De meeste winkels hebben deze regel namelijk op voorwaarde dat het geen aanbieding is, en dat je het verschil terug krijgt.

 

Als laatste noot: Ik zou iets aan de kwaliteit van de afbeelding in je header doen. De tekst is korrelig en het geheel kan wat professioneler.

 

Succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 266 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.