Ga naar inhoud

Omschrijving klasse 41 boip muziek

Geplaatst:

timmy01

Hallo,

Kan iemand (een jurist) mij helpen met het opstellen van een omschrijving

voor klasse 41 voor het deponeren van een merk.

Ik wil namelijk een merk met o.a. deze klasse dat bestaat uit

muziek productie's (eigenwerk) en van partners (samenwerken met andere muziekanten).

Dat op de website wordt aangeboden zowel digitaal als op CD's / DVD's.

En dat vervolgens ook op YouTube, Spotify etc. wordt aangeboden.

Alvast bedankt!

Featured Replies

Geplaatst:

Nico Schouten

Als je een woordmerk hebt dan volstaat het om de klasse aan te geven waaronder je het woordmerk wil registreren.

Geplaatst:

timmy01

• Auteur

Is het niet van belang dat je een juiste omschrijving aangeeft dan?

Ik vind de omschrijving die het BOIP standaard mee geeft zo algemeen...

Geplaatst:

Nico Schouten

Dat is niet wat BOIP meegeeft, dat is de algemene classificering die tot de standaard verheven is voor de verschillende klassen.

Met andere woorden, daar kun jij niks aan veranderen.

Geplaatst:

timmy01

• Auteur

dit is wat ik zie op het online registratie formulier:

Klasse 41:

Opvoeding; opleiding; ontspanning; sportieve en culturele activiteiten.

met de volgende 2 knoppen:

Aanpassen of Verwijderen

Ik begrijp derhalve niet wat je bedoeld.

Geplaatst:

Nico Schouten

dit is wat ik zie op het online registratie formulier:

Ik gok dat je de keuze hebt om nog andere klasse toe te voegen.

Een screenshot zou makkelijk zijn, dan hoef ik niet zelf het formulier op te zoeken.

Geplaatst:

BOIP

Neem bij zulk soort vragen gewoon even contact op met het Informatiecentrum van het BOIP :

Je kan bij het Informatiecentrum terecht voor algemene informatie, inlichtingen uit het register, het deponeren van een merk of model en het vastleggen van een i-DEPOT.

Telefoon:

Iedere werkdag tussen 8:30 en 17:00 uur via:

070 349 12 42 (vanuit Nederland)

Uiteraard kunt je ook een e-mail sturen naar info@boip.int of het bestaande contactformulier gebruiken op de website www.boip.int

Voor wat betreft de vraag; je was aardig op weg; via 'aanpassen' (schiet standaardtekst naar boven) kun je de zogenoemde standaard-classificatie aanpassen met jouw eigen tekst, dus in jouw geval bijvoorbeeld in :

Klasse 9 Beeld en geluidsdragers, zoals bijvoorbeeld CD's, CDi 's en DVD's, waarop eigen- en andermans muziekproducties.

Klasse 35 Commercieel-zakelijke bemiddeling bij de verkoop van de in klasse 9 genoemde producten, ook langs electronische weg zoals Internet.

Klasse 38 Het langs telecommunicatieve weg, waaronder digitaal, aanbieden van muziek.

Klasse 41 Muziekproductie (van eigen- en andermans werken), ook langs electronische weg zoals Internet.

Als 't zo - of met jouw eigen tekst/voorstel - toch nog niet helemaal klopt, past de BOIP-behandelaar jouw merkdepot vanzelf aan, vraagt even verder of doet een nieuw voorstel. Maar nogmaals, soms is van te voren bellen efficiënter.

Rudolf

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.