Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rdwstyle
Rdwstyle
Beste forum leden/lezers
Er wordt bij ons een factory outlet center (foc) gebouwd, voornamelijk met "goedkopere" merk producten.
Nu zou ik een echte mannen winkel (autoshop) willen beginnen, voornamelijk met producten van automerken
Nu weet ik dat het allemaal beschermd is en dat het moeilijk zal zijn om dit voor elkaar te krijgen. Daar toch maar deze post voor tips en tricks
Producten als
AutoMerkgerichte sieraden (ringen, kettingen, armbanden horloge's enz enz)
Automerkgerichte riemen, schoenen, bepaalde jassen en bepaalde kleding (klein assortiment)
Automerkgerichte iPad iPhone hoesjes cases oid
Automerkgerichte zonnebrillen maar ook andere merk zonnebrillen zoals "je weet wel"
En dan de normale artikelen in een autoshop maar net anders dan een normale shop
Uniek en duurdere velgen lijn
Audio net ff iets anders luxer
Het is een outlet center, waar geen auto's mogen komen, dus het moet pick and pull achting worden
Maar juist op de man gericht zodat deze ook een verzetje heeft als de vrouw het hele centrum door moet.
Wat vinden jullie?
Hoe zit het met de merknamen en merkgerichte producten
Kan een winkel nog?
Een klein voorbeeldje http://www.e-zi.eu/ zie brands en dan austin martin, zo maar dan zeer uitgebreid en het liefst alle automerken.
Ik het een kans van slagen, en weet iemand waar ik moet beginnen om bepaalde licentie verkooprecht oid te vragen ivm merk rechten?
Vriendelijk bedank voor alle reactie's
RdW
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41090-mannen-winkel-in-een-factory-outlet-center-beginnen-automerk-producten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag