Ik heb plannen voor het starten van een eigen b.v. Mijn vraag is het vlg. Kan ik werknemer worden van mijn eigen b.v. ? Als ik salaris ontvang, zijn mijn inkomsten in dat geval dus niet afhankelijk van het succes van de b.v. op korte termijn.
Als dit wettelijk gezien kan, is het in de praktijk uiteraard nog afhankelijk van de financiering, maar dat terzijde.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
vdstruis
vdstruis
Beste lezers,
Ik heb plannen voor het starten van een eigen b.v. Mijn vraag is het vlg. Kan ik werknemer worden van mijn eigen b.v. ? Als ik salaris ontvang, zijn mijn inkomsten in dat geval dus niet afhankelijk van het succes van de b.v. op korte termijn.
Als dit wettelijk gezien kan, is het in de praktijk uiteraard nog afhankelijk van de financiering, maar dat terzijde.
B.v.d.,
Nils
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4130-werknemer-van-mijn-eigen-bv/Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag