Ik zit midden in een scheiding, had samen met mijn ex man een horeca bedrijf.
Nu moet er een berekening gemaakt worden, maar mijn ex man geeft zijn gegeven niet.
Dus hij kan vanalles opschrijven, en niet controleerbaar.
Ik moet de belasting aangifte hebben over 2010 en 2011.
Maar omdat het een eenmanszaak was kan ik daar niet aankomen,
Belachelijk uiteindelijk, we runde de zaak samen en gewoon in gemeenschap van goederen getrouwd,ook in die periode van de aangiftes die ik nodig heb.
Weet iem. hoe ik aan die aangiftes kom?
Of er een manier is, zonder dat ik hem toestemming nodig heb om die gegevens op te vragen. Ik was in die periode gewoon nog getrouwd, het is toch raar dat je dan niet in die gegevens kan komen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
herbie
herbie
Ik zit midden in een scheiding, had samen met mijn ex man een horeca bedrijf.
Nu moet er een berekening gemaakt worden, maar mijn ex man geeft zijn gegeven niet.
Dus hij kan vanalles opschrijven, en niet controleerbaar.
Ik moet de belasting aangifte hebben over 2010 en 2011.
Maar omdat het een eenmanszaak was kan ik daar niet aankomen,
Belachelijk uiteindelijk, we runde de zaak samen en gewoon in gemeenschap van goederen getrouwd,ook in die periode van de aangiftes die ik nodig heb.
Weet iem. hoe ik aan die aangiftes kom?
Of er een manier is, zonder dat ik hem toestemming nodig heb om die gegevens op te vragen. Ik was in die periode gewoon nog getrouwd, het is toch raar dat je dan niet in die gegevens kan komen?
Alvast bedankt
mod edit: titel aangepast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41463-eenmanszaak-belasting-scheiding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag