• 0

Wall-size Commerce?

De afgelopen vijf jaar hebben we het internet (en dus ook webshops) zien verschuiven naar mobiele apparaatjes: smartphones en tablets. Gevolg is dat websites en webshops nu gebouwd worden om ook op kleinere schermen effect te hebben, met vingertipnavigatie en steeds vaker ook horizontaal scrollen voor tablets.

 

Ondertussen zien we nu toch geleidelijk ook de samensmelting van televisie en internet. Dat betekent dat er behalve hele kleine schermpjes ook hele grote beeldschermen ter beschikking komen. Ik heb (tien jaar geleden al) websites gezien die voor grote flatscreens ontworpen waren (in Japan bij Sony, een soort van monopoly-board design) en ben nu benieuwd of jullie al speciale wall-size apps en services zien aankomen....

 

 

... daar dacht ik aan omdat ik met een nieuwskanaal bezig ben dat vooral in kantoren gebruikt wordt, dus leek me een wall-size versie zeker zo interessant als een palm-size. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Ken je het begrip Smart TV? Bedoel je zoiets? Ik heb een Samsung Smart TV en daar staan honderden apps op en veel best nog mooi ook. Ik moet alleen eerlijk zeggen dat ik er amper gebruik van maak. Alleen uitzending gemist zo nu en dan. Maar er zitten zelfs games en fitness apps op.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 200 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.