Feedback op Kantoorruimtevinden.nl
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dannyverhoeven
dannyverhoeven
Omschrijving van je concept:
Kantoorruimtevinden.nl is een uniek online platform dat vraag en aanbod binnen de kantorenmarkt bij elkaar brengt. Op Kantoorruimtevinden.nl kan de makelaar gratis al zijn objecten op de website plaatsen, en betaald een eenmalig bedrag per lead (bedrag is afhankelijk van het type vermelding en/of adverteermogelijkheden).
Hoe het werkt
De makelaar ontvangt een email wanneer een potentiële huurder zich aanmeld voor zijn kantoorpand. Hij kan dan inloggen op onze website en de algemene gegevens inzien (voor hoeveel maanden wilt deze lead huren en voor welke periode). Als deze makelaar dan contact op wilt nemen kan hij alle gegevens in zien door eenmalig een bedrag te betalen.
Ondernemers kunnen altijd gratis reageren op zoveel objecten als zij zelf willen. Voor hen blijft de dienst altijd gratis.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb zelf vooral geconcentreerd op free publicity, zoekmachine marketing en marketing/usability op de website zelf. Zo heb ik een pagina gemaakt met makelaars die al mee doen op de website, heb ik een vermelding geplaatst over onze publiciteit op Frankwatching & Vastgoedjournaal.nl en beginnen we ondertussen beter te scoren in de zoekmachines.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De ondernemer een kantoorruimte te laten vinden die voldoet aan zijn eisen en budget. Zowel lokaal als landelijk (zie de steden waarin we actief zijn op de website).
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er zijn meerdere websites waar vraag & aanbod bij elkaar word gebracht in de kantorenmarkt. Wij verschillen in onze marketing activiteiten en willen de ondernemer een zo groot mogelijk aanbod bieden aan kantoorruimtes, maar met een handige zoekfunctie zodat hij dit kan segmenteren op zijn wensen en budget.
Aan de andere kant verschillen wij met ons verdienmodel. We werken niet op commissie basis, maar kosten per lead model.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop vooral feedback te krijgen op de marketing/usability kant van de website en met de nadruk op de pagina's rondom het lead aankopen. Ik heb daarom een account voor alle gebruikers van Higherlevel aangemaakt:
Gebruikersnaam: higherlevel
Wachtwoord: higherlevel
Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag