• 0

Uitzendbureau ABU of NBBU

Hallo beste mensen,

 

Ik werk momenteel als intercedent bij een beginnend uitzendbureau waar wij de ABU hanteren, echter schijnt het zo te zijn (hier en daar ook terug te lezen) dat een NBBU cao lagere kosten met zich mee brengt. Dit klinkt uiteraard erg interessant maar ik kan na uitvoerig onderzoek nog steeds niet vinden waar deze ''lagere kosten'' nu daadwerkelijk vandaan komen. Nu hoop ik dat hier op het forum mij wijzer omtrend dit onderwerp kan maken.

 

Ter informatie: ik heb al uitgebreid gezocht op google/het forum/sites van andere uitzendbureau's maar op de vraag hierbvoen kan ik geen antwoord vinden. Zaken als het verschil in fases/loondoorbetaling heb ik uiteraard wel kunnen vinden, maar het ''lagere kosten'' gedeelte niet.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Die lagere kosten zijn er dan ook niet, of nauwelijks. Het kostenaspect is zeker niet de reden om te kiezen voor de NBBU, de flexibiliteit daarentegen wel.

 

Maar:

 

Ik werk momenteel als intercedent bij een beginnend uitzendbureau...

 

HL is een ondernemersforum en is niet bestemd voor werknemers. Dit draadje gaat dan ook op slot.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.