Voor een project ben ik op zoek naar een .IE domein (Ierse domein extensie).
De domein die ik zoek is vrij maar ik kan deze niet registreren.
Men eist dat je daar gevestigd bent of een bankrekening hebt.
Ik probeer nu een Iers bedrijf te vinden die het domein kan registreren en wij enkel de technical contact worden en de nameservers naar onze servers gepoint worden.
Uiteraard betalen we de jaarlijkse domeinkosten en eventueel ook wat service kosten voor de hulp.
Kan iemand mij in contact brengen met een bedrijf of vestiging in Ierland.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen. Het betreft een project voor de Nederlandse markt.
Ps. Een andere domein extensie is geen optie vanwege de woordspeling die erin is verwerkt.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
elisedelamar
elisedelamar
Hoi,
Voor een project ben ik op zoek naar een .IE domein (Ierse domein extensie).
De domein die ik zoek is vrij maar ik kan deze niet registreren.
Men eist dat je daar gevestigd bent of een bankrekening hebt.
Ik probeer nu een Iers bedrijf te vinden die het domein kan registreren en wij enkel de technical contact worden en de nameservers naar onze servers gepoint worden.
Uiteraard betalen we de jaarlijkse domeinkosten en eventueel ook wat service kosten voor de hulp.
Kan iemand mij in contact brengen met een bedrijf of vestiging in Ierland.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen. Het betreft een project voor de Nederlandse markt.
Ps. Een andere domein extensie is geen optie vanwege de woordspeling die erin is verwerkt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42195-domein-ierland-nodig/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag