• 0

domein ierland nodig

Hoi,

 

Voor een project ben ik op zoek naar een .IE domein (Ierse domein extensie).

De domein die ik zoek is vrij maar ik kan deze niet registreren.

Men eist dat je daar gevestigd bent of een bankrekening hebt.

Ik probeer nu een Iers bedrijf te vinden die het domein kan registreren en wij enkel de technical contact worden en de nameservers naar onze servers gepoint worden.

 

Uiteraard betalen we de jaarlijkse domeinkosten en eventueel ook wat service kosten voor de hulp.

Kan iemand mij in contact brengen met een bedrijf of vestiging in Ierland.

 

Ik hoop dat iemand ons kan helpen. Het betreft een project voor de Nederlandse markt.

 

Ps. Een andere domein extensie is geen optie vanwege de woordspeling die erin is verwerkt.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

De domein die ik zoek is vrij maar ik kan deze niet registreren.

Men eist dat je daar gevestigd bent of een bankrekening hebt.

 

Via mijn provider kan ik gewoon een .ie domein registreren. Tenminste, de extensie staat gewoon bij de mogelijkheden.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Ierse domeinnamen kúnnen wel, maar alle aanvragen worden handmatig gecheckt. Ten eerste: Je moet "economische banden" aantonen middels een factuur naar Ierland - maar de harde eis is dat de domeinnaam helemaal of gedeeltelijk overeenkomt met de officiële bedrijfsnaam of met een door de domeinnaamhouder gedeponeerde merknaam...

 

Het zou theoretisch mogelijk moeten zijn om ook een domeinnaam voor een product of service die je aanbiedt te claimen. Wat daarvoor nodig is, is een "Letter from applicant on headed paper confirming that the domain name is a product/service that they currently or intend to offer. Alternatively if the applicant has information about this product/service on their website – they need only provide us with a link to this information." Ik weet niet of je een service of product aanbiedt die overeenkomt met de domeinnaam, maar dan zou dat aantrekkelijk kunnen zijn.

 

Koelvest.nl voor mensen die last hebben van de warmte. Denk hierbij aan magazijnmedewerkers, werknemers in de industrie, mensen met MS en motorrijders.

Link naar reactie
  • 0

Dat met die handelsnaam lijkt me niet zo'n moeilijk. Je kan iets als "waar-is.ie" registreren als (extra) handelsnaam bij de kvk en daarmee aantonen dat het je handelsnaam is door een uittreksel op te halen.

 

Als je een factuur vanuit ierland nodig hebt kun je evt geld storten in een google adwords account, die zijn voor zover ik weet formeel gevestigd in ierland. Dat geldt overigens voor wel meer bedrijven, bijvoorbeeld de europese kantoren van western digital en dell.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 179 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.