• 0

samenwerkingsvorm

Momenteel ben ik werknemer bij een bedrijf van ongeveer 70 mensen. Dit dreigt failliet te gaan. Nu willen we een doorstart maken. Het bedrijf is gezond en heeft goede perspectieven. Nu ben ik zelf jarenlang ondernemer geweest en weet dus wat ondernemen is. Ik heb m'n bedrijf verkocht en heb naast ervaring ook wel wat geld. Ik ben echter 58 en wil liever niet meer beginnen aan een nieuwe onderneming. Wel wil ik helpen en ondersteunen. Wat zou een mogelijke samenwerkingsvorm kunnen zijn. Ik wil best werken, maar op z'n tijd toch ook met vakantie kunnen gaan.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Ik ben echter 58 en wil liever niet meer beginnen aan een nieuwe onderneming. (...) Ik wil best werken, maar op z'n tijd toch ook met vakantie kunnen gaan.

 

Waarom zou dat niet samengaan? Ligt eraan hoe je het organiseert. Bij een bedrijf van 70 man moet je niet alles zelf willen doen of afhankelijk van jou maken. Je kunt ook aandeelhouder worden en de dagelijkse leiding delegeren. Kwestie van de juiste mensen om je heen verzamelen.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 157 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.