• 0

acquisitieplan

Kan iemand mij helpen aan een opzet voor een acquisitieplan? Ik heb heel google al doorgezocht, maar daar heb ik niet iets interessants kunnen vinden.

 

Hoe hebben jullie een acquisitieplan opgesteld?

 

Groetjes Ylana

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Niet zo veel zoeken, laat dat maar aan academici over. Doen. Gaan. Knallen. Kortom, begin met verkopen. In je directe omgeving.

 

Dat gaat helaas niet zo gemakkelijk. Ik onderneem vanuit mijn studie en ik moet met dit document de docenten overtuigen dat ik het kan.

 

Link naar reactie
  • 0

Hopenlijk heb je tijdens je studie geleert wat marketing inhoudt. Pas die kennis dan zelf toe. Daar leer je meer van dan iets van een ander over te nemen en hier en daar aan te passen. Hoe integer ben jij, kijk eens goed naar jezelf en je kwaliteiten. Je hebt niemand anders nodig. Doe het zelf. Gaan. Plannen is leuk, uitvoeren is beter.

Amadeos, inspireert ...

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Remo Natali

PS: http://www.penprinter.nl

PPS: http://www.3ddirect.nl

Link naar reactie
  • 0

In een acquisitieplan hoort in ieder geval:

 

Doelgroepbepaling

Doelgroepbenaderingswijzen

Een analyse van de kansen en bedreigingen (SWOT).

Het dient ook om bepaalde milestones te formuleren... wanneer heb je hoeveel prospects benaderd/binnengehaald en welke resources zet je daarvoor in.

Evt een financiële paragraaf...

 

Helaas is het met docenten zo dat zij vaak zelf (zgn) het beste weten hoe een ideaal acquisitieplan eruit ziet.. M.a.w. misschien een schot voor open doel... maar vraag welke elementen zij graag behandeld willen zien.

 

Suc6

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 144 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.