Voor mij is het niet helemaal duidelijk wanneer ik iets inkoop of het daadwerkelijk inkoopkosten zijn of onder rubriek 4 - bedrijfskosten thuis hoort.
Voorbeeld een administratie van een Restaurant.
Inkoop levensmiddelen en drank etc dat is duidelijk, dit zijn daadwerkelijk inkoopkosten.
Maar andere aanschaffingen zoals wegwerpbakjes / servetten maar ook benodigheden zoals pannen en borden. Valt dit onder de inkoopkosten of bedrijfskosten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
boekhoudster85
boekhoudster85
Goedemiddag,
Ik vroeg me het volgende af.
Voor mij is het niet helemaal duidelijk wanneer ik iets inkoop of het daadwerkelijk inkoopkosten zijn of onder rubriek 4 - bedrijfskosten thuis hoort.
Voorbeeld een administratie van een Restaurant.
Inkoop levensmiddelen en drank etc dat is duidelijk, dit zijn daadwerkelijk inkoopkosten.
Maar andere aanschaffingen zoals wegwerpbakjes / servetten maar ook benodigheden zoals pannen en borden. Valt dit onder de inkoopkosten of bedrijfskosten?
ben benieuwd
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42927-inkoopkosten-of-bedrijfskosten-bij-een-restaurant-catering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag