Ik ga met mijn compagnon een adviesbureau starten. Dit advies bureau zal zich richten op bedrijven, gemeenten en particulieren die contracten hebben bij verschillende instanties waarvan zij nog geld tegoed hebben. Bijvoorbeeld huur van grond door Energiemaatschappijen. Wij gaan achter de facturen aan en doen alle correspondentie.
Nu willen wij ook de bedragen incasseren en dan onze fee inhouden. Daarna zullen wij dit geld overmaken op de rekening van de begunstigde.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Henk Molenaar
Henk Molenaar
Allen,
Ik ga met mijn compagnon een adviesbureau starten. Dit advies bureau zal zich richten op bedrijven, gemeenten en particulieren die contracten hebben bij verschillende instanties waarvan zij nog geld tegoed hebben. Bijvoorbeeld huur van grond door Energiemaatschappijen. Wij gaan achter de facturen aan en doen alle correspondentie.
Nu willen wij ook de bedragen incasseren en dan onze fee inhouden. Daarna zullen wij dit geld overmaken op de rekening van de begunstigde.
Hoe kunnen wij dit het best doen?
Alvast bedankt!
Henk
[titel aangepast - md]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43026-adviesbureau-starten-dat-facturen-incasseert-voor-klanten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag