Ga naar inhoud

Inkoop voordat men een bedrijf start.

Geplaatst:

nick.jansen

Hallo allemaal,

 

Voordat ik met de deur in huis kom vallen zal ik mezelf eerst even voorstellen. Momenteel ben ik aan het oriënteren voor het opstarten van een eigen bedrijf. Het moet een eenmanszaak worden en ik richt mij hierbij op het ontwikkelen van websites en diensten voor bedrijven. Dit doe ik al op kleinschalige basis voor bekenden tegen een kleine vergoeding, maar dit neemt dusdanige grootte aan dat ik toe ben aan het opstarten van een klein bedrijfje. Nu is het zo dat een project voor een wat grotere klant al spoedig staat te beginnen en hiervoor wil ik vast wat dingen inkopen. Ik ben pas later in deze maand in staat om naar de KvK te gaan gezien ze niet in het weekend of avond open zijn.

 

De klant krijgt pas een factuur zodra ik alles rond heb, echter wil ik hem alvast hosting aanbieden en wat materiaal zoals visitekaartjes e.d. in orde hebben. Als ik de facturen netjes bewaar kan ik deze dan gewoon in mijn boekhouding verwerken zodra het bedrijf echt is opgestart? Hoe zit dit belastingtechnisch?

 

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

 

Met vriendelijke groet,

Nick

 

 

Featured Replies

Geplaatst:

Luinstralukas

Wellicht dat je met deze informatie geholpen bent:

 

Succes met de start van je onderneming!!

 

 

[Mod edit: oude externe link vervangen voor een actuelere interne post met toelichting Belastingdienst zelf ]

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.