• 0

Korte termijn financiering

Beste HLlers,

 

Even een korte introductie. Ik een jonge ondernemer, 29 jaar ga met een horecabedrijf starten. Het gaat een Bar, lounge en Club worden. Helemaal gericht op beleving. Show, ambiance, een dijk van een geluidsinstallatie en een bijzonder lichtplan.

 

Nu mijn probleem: Ik heb de toezeggingen op een financiering. Deze word verstrekt na aanlevering van alle gevraagde stukken. De stukken moeten nu opgesteld worden maar hebben een lange periode nodig. Denk aan contracten huur, vergunningen van de gemeente.

De verbouw periode gaat een maand bedragen en met een snelle afwikkeling zou ik al December open kunnen. Lukt dit niet kan ik pas in Januari of Februari starten. En laat dat juist een ongelukkige tijd zijn in de nachthoreca.

 

Zijn er mensen die tips kunnen geven voor een overbruggings financiering van een a twee maanden voor een bedrag van ong 30K ?

 

Dank voor de reacties

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Klopt, begrijpen doen ze het wel. helaas zijn regels regels.... De vertaging komt vooral omdat de verhuurder eerst alle stukken wil bekijken en dat duurt lang bij deze partij ( grote brouwer ) De toezeggingen zijn er. De financierder kan verstrekken binnen een aantal werkdagen alleen de brouwer heeft meer tijd nodig.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben niet zo bekend met de horeca, maar kun je in een maand tijd, inclusief opstarten en klanten binnenhalen, zo veel verdienen en/of zo'n goede naam opbouwen dat je die ongelukkige tijd kunt overleven? Of kun je dan wellicht beter pas tegen het einde van of na die ongelukkige tijd starten?

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 123 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.