Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Anonymuisch
Afgelopen weken is het weer flink raak. Allerlei facturen en boetes vliegen me onterecht om de oren. Het ziekenhuis beweert dat ik een afspraak gehad heb á €190,36 vanwege een KNO arts bezoek. Terwijl ik enkel de gegevens van mijn oude ziekenhuis naar mijn nieuwe ziekenhuis heb over laten zetten. En mij niks is verteld over dat er gelijk een afspraak gepland zou worden. Daarnaast was dat overzetten ook al een heel gezeur want ziekenhuis A zei 'het zijn patiënt gegevens, dat is privacy, het nieuwe ziekenhuis dient dit te ondertekenen alvorens we het opsturen' en ziekenhuis B zei 'wij tekenen niks totdat we het binnen krijgen'. heerlijk als je daar als consument tussen zit :) Dus heb toen maar een paar boze brieven de deur uit gedaan..
En krijg vandaag een brief binnen van de RDW. Dat ik eventjes €330 moet betalen omdat mn snorbrommertje niet verzekerd is. Die snorbrommer is al 3 maanden geleden gestolen. Aangifte is verwerkt. Verzekering heeft allang de rest van de nieuwwaarde uitgekeerd en er staat al een ander (verzekerd) scheurijzer onder de carpoort. Dan bel je naar het telefoonnummer wat erbij vermeld staat, mevrouw weet van niks, mevrouw weet niet dat dit nummer op dit papier staat en dat ze erover gebeld kan worden en mevrouw kan me niet verder helpen. Ik nogmaals uitgelegd. 'Ja bel de politie dan maar, die moeten dat geregeld hebben'. En de politie verwijst me vervolgens weer door naar diezelfde RDW medewerker van de maand. Vervolgens geeft mevrouw een heel ander adres op als op het papier staat om mijn bezwaarschrift en bewijsstukken naar toe te sturen. Beetje raar allemaal.... Ligt dus weer een dikke envelop klaar.
Dit alles zijn nou typische voorbeelden waarom ik zo graag werk met kleine bedrijven c.q. ondernemers. Veel minder fouten, minder miscommunicaties, niet met 6 personen doorgeschakeld worden alvorens je de juiste hebt. Niks als voordelen :D
Never give up - 6e Jaars leerling (gespecialiseerd kok) | Vakidioot | Passie | Leergierig | Eigenwijs | Eerlijk | Perfectionist | Realist | Ambachtelijk | Music Fetish | Kookboek Addict