Basement Geplaatst: 27 oktober 2013 Basement 7 0 Geplaatst: 27 oktober 2013 Hallo allemaal, Tijdens mijn kwartaal aangifte dook er een factuur op welke nog thuis hoort in het vorig kwartaal. :-\ Wat moet ik hier mee? mag ik deze verwerken in de huidige aangifte, neem aan van niet namelijk. Of moet ik mijn boekhouder vragen hier wat mee te doen bij de jaaraangifte? alvast bedankt voor jullie advies Bas Link naar reactie
0 Roel J Geplaatst: 27 oktober 2013 Roel J Retired Mod 7,6k 33 1476 Geplaatst: 27 oktober 2013 Als de correctie minder als 1000 euro bedraagt mag je tegenwoordig deze facturen gewoon meenemen in de eerstvolgende aangifte. Link naar reactie
0 Basement Geplaatst: 27 oktober 2013 Auteur Basement 7 0 Geplaatst: 27 oktober 2013 Bedankt Roel! dan neem ik deze gelijk mee in dit kwartaal. ;D Link naar reactie
Basement
Basement
Hallo allemaal,
Tijdens mijn kwartaal aangifte dook er een factuur op welke nog thuis hoort in het vorig kwartaal. :-\
Wat moet ik hier mee? mag ik deze verwerken in de huidige aangifte, neem aan van niet namelijk.
Of moet ik mijn boekhouder vragen hier wat mee te doen bij de jaaraangifte?
alvast bedankt voor jullie advies
Bas
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag