• 0

abonnement vaste zakelijke telefoon

Gast HenkvdBerg

Om kosten te besparen ben ik aan het bekijken of er goedkopere telefoonabonnementen zijn.

We bellen momenteel bij KPN, zonder enige aanbieding of abonnement.

 

KPN heeft de mogelijkheid om een abonnement te nemen, BelZakelijk.

Hier kan je een abonnement nemen van bepaalde bedragen, hoe hoger het abonnement hoe hoger de korting.

Dit lijkt me een redelijk altanatief, maar ik ben toch ook wel benieuwd wat jullie gebruiken en anders dat ik jullie hierdoor aan het denken zet dat je op een gemakkelijke manier toch weer wat geld kan besparen.

 

1- Welk abonnement gebruiken jullie, is dit een weloverwogen keus en informeren jullie nog wel eens naar andere mogelijkheden of vind je het zo wel best?

 

2- Ik heb al even zitten zoeken op internet, maar weet iemand een goede site waar prijsvergelijkingen staan?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ze geven niet aan hoe lang de actie loopt, maar het is alzeker ergens vanaf de zomer. Volgens mij kun je hem ook als standaard in laten stellen. Dit geef je op bij de betreffende partij en KPN regelt het en stuurt je ook een bericht ter bevestiging.

 

Ik heb zelf 1601 als standaard ingesteld, die was voor de actie van 1649 het goedkoopst (0,5 ct p/m) en draai al een poosje dus 1649 voor elk nummer overdag.

 

Overigens heb ik begrepen dat je je voor max. 3 carrier selects aan kunt melden, maar natuurlijk maar 1 als standaard instellen.

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie
  • 0

Het gaat er bij mij om dat het vooral makkelijk en goedkoop is, geen gedoe om telkens 1649 ofzo voor het nummer in te toetsen.

 

Bel 1601 heeft deze optie wel, het is niet zo goedkoop als bel 1649 maar het scheelt nog steeds een stuk met KPN

Link naar reactie
  • 0

Ik heb vandaag weer even tijd gevonden om dit allemaal even verder te bekijken.

Ik (en de meeste andere zakenlijke klanten) wil geen nummer voor mn nummer draaien. Met CPS gaat dit automatisch, en kan je gewoon gelijk je nummer intoetsen.

Bel1649 is een hele goedkope, maar deze ondersteund geen CPS.

 

Enkele andere aanbieders die wel CPS ondersteunen en bovendien erg goedkoop zijn zijn:

 

Euphony EUtalk

35 euro p/m voor de hele dag bellen naar andere vaste toestellen.

http://www.euphony.nl/NL/main.htm

 

Bel 1601

Piekuren:

5 cp/m naar vast

start binnen de regio 3,9c

start buiten de regio 4,9c

Mobiel start 5c

mobiel p/m 22c.

Bovendien is bellen naar het buitenland ook erg goedkoop

http://www.bel1601.nl/

 

Dit zijn de twee voordeligste met CPS als je voornamelijk naar vaste lijnen in Nederland belt

 

Als je geen gebruik hoeft te maken raad ik iedereen sterk aan om even naar bel1649 te kijken, dat is echt spotgoedkoop, hier moet je echter wel telkens 1649 voor draaien omdat ze geen CPS ondersteunen

 

 

Ik hoop hierdoor aan het denken te hebben gezet als je nog duur belt, en als je de prijzen ziet om te overwegen om over te stappen.

Ik ga dit zelf ook doen, naar welke provider ben ik nog niet uit.

 

Joost_

 

Link naar reactie
  • 0

Het verhaal klopt als een bus Joost. Echter met één heel belangrijke uitzondering: Bel 1601 is niet 5 ct maar 0,5 ct per minuut. (en 's avonds gratis)

 

Ik schat dat je dan nog steeds een 75 uur per maand uitgaand bellend aan de telefoon moet zitten voordat dit duurder is als Euphony ;D Mits die ook geen starttarief rekeken.

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie
  • 0

 

 

Ik schat dat je dan nog steeds een 75 uur per maand uitgaand bellend aan de telefoon moet zitten voordat dit duurder is als Euphony ;D Mits die ook geen starttarief rekeken.

 

Euphony berekend geen starttik, dus het is toch wel erg aantrekkelijk.

 

Ik ga straks even de kosten voor het bellen naar mobiel en buitenland, dit zal uiteindelijk bepalen welke provider ik neem.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 95 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.