• 0

Tot mijn verbazing was hier nog geen topic over, dus bij deze: waar moet je op letten als je accountants met elkaar vergelijkt? Wij zijn op zoek naar een meedenkende accountant (ons bedrijf is aan nogal wat verandering onderhevig), maar waar moet je op letten bij het maken van je uiteindelijke keuze?

Zijn er vragen die je zou kunnen stellen tijdens de kennismaking, die inzicht geven in hoe een accountant werkt voor en meedenkt met zijn klanten?

Zou ik kunnen vragen naar referenties die soortgelijk zijn aan ons bedrijf (of mogen ze die sowieso niet geven?)

Waar hechten jullie verder aan bij de keuze van een accountant?

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4396-accountant-kiezen-waar-op-te-letten/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 0

Laat ik Kwakernaat en Tromp toevallig kennen...(Barendrecht is hier vlakbij)..

Je bent iewat voorbarig Stragegos...dhr Kwakernaat is wel RA en ze hebben meerdere RA's en AA's in dienst. Bovendien verkopen ze zichzelf als Accountants en Belastingadviseurs...dus echt opgelicht kan je niet zijn.

Dat je elders goedkoper terecht zou kunnen is zeker, maar dat is een ander verhaal...

Egbert Punter

• 0

Laat ik Kwakernaat en Tromp toevallig kennen...(Barendrecht is hier vlakbij)..

Je bent iewat voorbarig Stragegos...dhr Kwakernaat is wel RA en ze hebben meerdere RA's en AA's in dienst. Bovendien verkopen ze zichzelf als Accountants en Belastingadviseurs...dus echt opgelicht kan je niet zijn.

Dat je elders goedkoper terecht zou kunnen is zeker, maar dat is een ander verhaal...

Volgens de NOVA / de NIVRA en de heer TROMP, is de heer TROMP

GEEN ACCOUNTANT VRIEND !!! GELD SPEELT GEEN ROL EEN

GOEDE ACCOUNTANT VERDIENT ZIECHZELF 10-VOUDIG TERUG

SUX6

• 0

ik heb een offerte van een accountant gekregen. een vast bedrag voor het hele jaar. de administratie blijf ik gewoon zelf doen.

540 eur voor ieder kwartaal admin checken en aangiftes ob

975 eur voor jaarrekening eenmalig

225 eur voor inkomstenbelasting eenmalig

----

1740 euro totaal

da's een flink bedrag. graag jullie mening of dit te duur is of niet.

ik heb twee andere accountants gesproken en offertes ontvangen, resp. 1400 euro en 848 euro. die laatste is overigens geen all-in, maar een open begroting dus dat maakt het makkelijker om laag te offreren.

• 0

Zo zie je maar... even shoppen kan voordeel opleveren.

Vraag ook gerust eens referenties op van de desbetreffende kantoren. Kan nooit kwaad en dat doe je neem ik aan ook als je voor een computer gaat shoppen, dus waarom niet voor dit soort zaken....

Egbert Punter

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar