• 0

leveranciers van heren-merkkledij?

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste,

 

Nee het zijn overal vage antwoorden, begrijp je?

Ik weet dat je in parijs en in duitsland kan kledij aankopen maar ik wou enkele tips vragen via dit forum.

Ik heb al een leverancier gevonden maar het was niet wat ik zocht en de kledij de deze persoon verkocht waren niet recent

 

Link naar reactie
  • 0

Jammer dat je de zoveelste bent die HL het huiswerk wil laten doen. :-\

 

Misschien is dit een begin. ;)

 

Informatie om een bedrijf te starten is vooral veel zoeken. Bedenk eens een aantal zoekcriteria en ga er eens een dag voor zitten. En zoek eens uitgebreid op een andere manier: bijvoorbeeld zoekresultaten alleen in het Duits of alleen websites met .de of een ander land. Wil je echt inkopen voor je (web)winkeltje kijk dan vooral over de grens. Alle Nederlandse groothandels of importeurs barsten al van de klanten en dan moet je echt volume afnemen wil je een aantrekkelijke korting krijgen.

 

Zo ben ik begin dit jaar begonnen met zoeken van leveranciers voor mijn bedrijf in voornamelijk Duitsland. Heel gericht op merken of de Duitse vertaling van de materialen die ik gebruik. En dan merk je ineens dat Google your friend is. Niet alleen heel veel zoekresultaten maar ook nog eens heel veel prijzen die 20 - 40 % lager liggen dan in Nederland. :)

 

Succes met zoeken. ;)

 

oja, als je adressen gevonden hebt. gewoon bellen, mailen of langsgaan. werkt prima, soms stoot je je neus maar mijn ervaring is dat veel bedrijven nieuwe klanten graag omarmen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

Bedankt voor al je informatie, zal zeker nuttig zijn voor mij..

 

Ik heb namelijk al een transportbedrijfje maar graag zou ik willen uitbreiden maar niet dezelfde sector.

Duitsland heeft veel te bieden zo te horen , ik heb al van enkele mensen deze tip gekregen.

Zeer zeker zal ik binnenkort eens over de grens gaan en daar eens kyken hoe het verder moet.

 

Nogmaals bedankt ;)

 

groeten jeffrey

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 101 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.