• 0

gelijkend website-adres probleem?

Beste Leden,

Ik heb een vraagje over het volgende, ik ben onlangs begonnen met het opzetten van een nieuwe website,

Deze is nog niet actief, en tot op heden heb ik me ook nog niet ingeschreven bij de kvk.

Nu kreeg ik onlangs een mailtje van een eigenaar welke vond dat mijn naam teveel op de zijne leek en hij bang was dat ik op zijn succes wil meeliften.

Ik snap dat deze man liever geen concurrentie wil hebben, en op deze manier hoopt dat ik maar opgeef.

Ikzelf vind dat de sites totaal niet op elkaar lijken, zowel de naam niet ( is mijn inziens gewoon een beschrijving van het product om hoog in Google te eindigen ) en zekers de looks niet.

Heb al diverse berichten hier doorgelopen, maar kan het eigenlijk niet echt vinden, weet niet of ik hier links mag neerzetten dus zal dat maar even niet doen.

In mijn profiel kunt u zien om welke site het gaat.

Ik heb tevens op Domjur gekeken maar kan daar eigenlijk niet echt vinden wat ik zoek.

Maar het gaat meer om bijvoorbeeld, www.despeelgoedwinkel en iemand anders zal dan www.degrotespeelgoedwinkel registeren.

In hoeverre heeft de ander dan recht om te eisen dat je geen soortgelijke activiteiten mag uitvoeren?

Ik hoop dat ik het verhaal een beetje duidelijk heb kunnen maken.

Vriendelijke groet

[titel gecorrigeerd - mod]

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/44267-gelijkend-website-adres-probleem/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

Bedankt voor je snelle antwoord,

Volgens mij is deze site wel redelijk bekend,

maar er zijn talloze andere sites die mijn inziens er meer op lijken.

Het webadres waarop ik mijn webadres heb gebaseerd zijn gewone woorden welke met het product te maken.

Opgeven doe ik ook zekers niet,

Blaffende honden bijten (vaak ) niet.

Maar snap hun pogingen wel ;-)

Trouwens die links had ik al gelezen.

• 0

Dat krijg je. Er is een opkomende markt met talloze nieuwe resellers en die keffen naar mekaar. Als je naam vooral beschrijvend is, heeft de tegenpartij geen poot om op te staan. Gewoon doorploeterendampen en niet te lang bij stil staan.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar